Translate

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

~ Παloveάρα ~

~Για όσο είμαι μαζί σου,
επίτρεψέ μου να αψηφώ
όλα για όσα διαφωνούμε
να σου αποκαλύπτω
τον εαυτό που μόνο μαζί μου βιώνεις
να μην έχουν σταματημό
τα φιλιά, οι εξομολογήσεις
των χεριών μου πάνω
στις ανείπωτες κουβέντες σου

να σου λέω,
πόσο όμορφη μέρα είναι σήμερα
και έξω να βρέχει
να είμαστε και οι δύο κουρασμένοι
να πέφτουμε στο κρεβάτι
έχοντας φυλάξει το πιο ζεστό βλέμμα
πριν αποφασίσουμε να ξημερώσουμε
την επόμενη μέρα
κι η επόμενη μέρα να έρχεται
να είναι πιο νέα από την προηγούμενη
κι εσύ να μην παραιτείσαι από μένα

να επιστρέφουμε στα παιδικά μας γέλια
στα πατρικά μας σπίτια,
παρά αυτή την νοσταλγία να νιώθουμε
πως στο οικογενειακό τραπέζι μία θέση είναι άδεια

να περνάμε τα σαββατοκύριακα μαζί
να μαθαίνω να σου μαγειρεύω
να σου διπλώνω τις πετσέτες του μπάνιου

να σε βλέπω να με κοιτάζεις σαν να λές
αυτήν την γυναίκα την αγαπώ
κι εγώ να μαι δική σου
παloveάρα

ελεύθερα δική σου ~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου