Translate

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

~Θέλω να γυρίσω κοντά σου~

~Όταν έρθεις φέρε μαζι σου 
τα καλοκαίρια που κι οι δυο έχουμε χάσει

σε ευχόμουν στις κουβέντες μου με υποψηφίους αναλυτές της υπομονής μου και της βιασύνης μου,
μπροστά στους τόσους σε διάλεξα, 
δε μου μιλουσες 
άναβες το τσιγάρο σου,
έβγαινες στο μπαλκόνι,
κι ήθελα να μπορούσα 
να ακροβατήσω ανάμεσα στο σήμα της Νίκης του έρωτα σου, 
τα δικά μου σγουρά μαλλιά να μπλέκονται στα δάχτυλα σου,
 κι ύστερα να αγαπιούνται απο σένα 
στην θύμησή μου σε όποια τα βλέπεις

έτσι κι έγινε άρχισα να απαιτώ χώρο στην ζωή σου, στο κρεβάτι σου στο μυαλό σου,

δεν χωραω στην καρδιά σου, 
θέλω να μπαίνω στο κορμί σου τις αδύναμες ώρες, σε εκείνες που προσπαθείς να μου αντισταθείς, 
να κάνω μια βόλτα, να με θελήσεις και μετά να σου βρώ μια δικαιολογία, να χαθώ... 
να θέλω να γυρίσω κοντά σου
μα να περιμένω να με αναζητήσεις...~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου